sluiten

Reparatieverzoek

WVH heeft het dagelijks onderhoud - waaronder reparaties – uitbesteed aan Vehoec aannemers uit Wateringen. U kunt uw reparaties telefonisch en via onze website melden. In dringende gevallen kunt u ook buiten kantoortijden bij Vehoec aannemers terecht.

Onderhoud, wie doet wat
WVH en de huurder zijn samen verantwoordelijk om een woning in goede staat te houden. Dat is wettelijk zo geregeld. Soms is niet duidelijk wie wat moet doen. Het onderhouds ABC van WVH geeft hier antwoord op. Lees hier meer.

Woning zelf veranderen
Wij krijgen regelmatig verzoeken binnen van huurders die de woning naar hun smaak willen aanpassen. Waar mogelijk proberen wij u niet in de weg te staan. Er kan veel meer dan u denkt, maar er zijn spelregels. Lees hier meer.

Telefonisch 
Op werkdagen, tijdens kantooruren belt u met WVH via 0174-38 99 40. Voor de meeste reparaties kiest u optie 3 in het keuzemenu. U wordt doorgeschakeld naar Vehoec aannemers. 
Spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een liftstoring, lekkage of ernstige verstopping handelt Vehoec aannemers dezelfde dag nog af. 
Bij een storing aan uw centrale verwarming of warm water kiest u optie 1. U wordt doorgeschakeld naar Scholtes Klimaattechniek uit Monster (24 uur per dag bereikbaar). 
Bij glasschade kiest u optie 2 en u wordt doorgeschakeld naar Midglas (0800-0207207) (24 uur per dag bereikbaar). 

Online 
Niet spoedeisende reparatieverzoeken aan Vehoec aannemers kunt u ook online melden. Klik hier op de link naar de online afspraakplanner van Vehoec aannemers. Vul het formulier volledig in. Vergeet niet het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent. U kunt eventueel een foto of afbeelding toevoegen om uw reparatieverzoek duidelijk te maken.  Vehoec aannemers bevestigt de ontvangst van uw formulier en uw afspraak. 
  
Spoedreparaties buiten kantoortijden 
Heeft u een spoedreparatie buiten kantoortijden? Bel dan ook naar WVH via 0174-38 99 40 en maak uw keuze in het keuzemenu.  U wordt doorgeschakeld naar Vehoec aannemers.  
Aan de hand van uw melding wordt bepaald hoe snel de reparatie wordt uitgevoerd. 
Onder dringende gevallen verstaan wij in elk geval: 
• gaslekkage 
• waterlekkage met kans op gevolgschade 
• rioolverstopping van toilet en/of standleiding 
• liftstoring 
• storing hydrofoorinstallatie (geen/of onvoldoende druk op waterleiding in flats) 
• storingen aan de elektrische deuropener in de flats 
• noodreparatie bij inbraak 
• als u zich heeft buitengesloten 
• stroomstoringen in de elektrische installatie 

 

Waar kunnen wij u mee helpen?